4 ημέρες

25/10

Τουρκία

Ανάμεσα σε χρωματιστά αρχοντικά, λουλουδιασμένες αυλές και πέτρινα σοκάκια, βρήκαμε μια πόλη μαγική, φτιαγμένη από το υλικό των παραμυθιών, της Ιστορίας και του Αιγαίου. Το πρώτο πράγμα που θα προσέξεις είναι το χρώμα. Διόρθωση: τα χρώματα. Μέρες, μπορεί και μήνες αφού έχεις φύγει, θα είναι και το πρώτο πράγμα που θα θυμάσαι όταν θα σκέφτεσαι το Αϊβαλί. Ένα ροζ διώροφο πλάι σε ένα κίτρινο αρχοντικό με γιγάντιες μπλε πόρτες, δίπλα σε ένα βιολετί σπίτι με ξύλινα χαγιάτια, δίπλα σε ένα άλλο αρχοντικό βαμμένο στο πιο έντονο πράσινο που θα μπορούσε ποτέ να βαφτεί αρχοντικό. Μια υπέροχα ασυνάρτητη αλληλουχία χρωμάτων να κορνιζάρει κάθε πέτρινο καλντερίμι που διασχίζεις έχοντας διαρκώς την αίσθηση ότι είσαι η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων –αν η Χώρα των Θαυμάτων έμοιαζε περισσότερο με παστέλ πίνακα ζωγραφικής.

1Η ΗΜΕΡΑ: ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΓΙΑ ΑΪΒΑΛΙ
Αναχώρηση από τα γραφεία της εταιρίας μας νωρίς το πρωί. Διασχίζοντας την Εγνατία οδό, φθάνουμε στο συνοριακό σταθμό των Κήπων, όπου μετά τον έλεγχο των διαβατηρίων επισκεπτόμαστε τα καταστήματα των αφορολογήτων ειδών, τα οποία επισκεπτόμαστε μόνο βγαίνοντας από τη χώρα. Περνώντας τη γέφυρα του Έβρου, μπαίνουμε στο τουρκικό έδαφος. Μετά τις συνοριακές διατυπώσεις, κατευθυνόμαστε προς τη χερσόνησο της Καλλίπολης και περνώντας από τη γέφυρα των Δαρδανελίων, διατρέχουμε τα βουνά Κιμιντένια, όπως αναφέρονται στην Αιολική Γη του Βενέζη, φθάνοντας το απόγευμα στο ακέραιο και γοητευτικό Αϊβαλί, το οποίο μας ανακαλεί μνήμες του νεότερου Ελληνισμού. Τακτοποιούμαστε στο ξενοδοχείο, έχουμε ελεύθερο χρόνο για περιπλάνηση στην όμορφη πόλη.

2Η ΗΜΕΡΑ: ΑΪΒΑΛΙ - ΜΟΣΧΟΝΗΣΙΑ
Απολαμβάνουμε το πρωινό μας και ξεκινάμε με μια βόλτα στη Χώρα των Μοσχονησίων. Τα Μοσχονήσια, είναι νησιωτικό σύμπλεγμα ανάμεσα στη Μυτιλήνη και το Αϊβαλί με το οποίο ενώνεται με μία γέφυρα. Στην πρωτεύουσα, τη Χώρα, βλέπουμε παλιά, αποκατεστημένα από ντόπιους πλέον κατοίκους ελληνικά σπίτια, επισκεπτόμαστε την εκκλησία των Παμμεγίστων Ταξιαρχών. Σήμερα, αποκατεστημένη πλήρως, από τον πλούσιο Τούρκο Ραχμί Κοτς, λειτουργεί ως μουσείο. Τα Μοσχονήσια αποτελούν ένα από τα κορυφαία θέρετρα της Τουρκίας με εξαιρετικές παραλίες, γαστρονομία. Επιστρέφοντας στο Αϊβαλί, κάνουμε μια όμορφη γραφική διαδρομή μέσα από σοκάκια, με παλιά ελληνικά σπίτια. Ανάμεσα σε αυτά, η εκκλησία της Κάτω Παναγιάς, σήμερα τέμενος, η Πάνω Παναγιά, ερειπωμένη, η εκκλησία του Αγίου Γεωργίου, σήμερα τέμενος. Ελεύθερος χρόνος για βόλτα, φαγητό. Το απόγευμα, μια βόλτα στον Καναπέ Του Μάγου, όπως αποκαλείται μια περιοχή, ένα μπαλκόνι πάνω στο Αιγαίο… Επιστρέφουμε στο ξενοδοχείο και διανυκτερεύουμε.

3Η ΗΜΕΡΑ: ΠΕΡΓΑΜΟΣ - ΣΜΥΡΝΗ - ΦΩΚΑΙΑ
Μετά το πρόγευμά μας, τη σημερινή ημέρα σας προσφέρουμε μια υπέροχη εκδρομή στην Πέργαμο, την πόλη που αποτέλεσε την πρωτεύουσα του βασιλείου της Περγάμου, κέντρο τεχνών και γραμμάτων στην ελληνιστική και ρωμαϊκή περίοδο. Βλέπουμε εκεί τα ερείπια της Κόκκινης Βασιλικής, ξεναγούμαστε στο Ασκληπιείο, γνωστό ιατρικό κέντρο της εποχής ακμής της πόλης. Στη συνέχεια, κατευθυνόμαστε στη Σμύρνη. Την πόλη, που έλαμπε για αιώνες στη Μικρά Ασία, την πόλη που έσωσε και διατήρησε την ελληνική κληρονομιά της Ιωνίας, το κέντρο που άπλωσε το Χριστιανισμό στη χώρα ολόκληρη, την πόλη των αγίων και των μαρτύρων της Ορθοδοξίας. Φθάνοντας εκεί, περιηγούμαστε με το λεωφορείο στην πόλη, περπατάμε στην άλλοτε ελληνική συνοικία, βλέποντας τα εναπομείναντα εκεί ελληνικά σπίτια. Αφήνοντας τη Σμύρνη, περνάμε και από την κωμόπολη της Φώκαιας. Όμορφο, παραδοσιακό ψαροχώρι. Κι επιστρέφουμε στο Αϊβαλί, όπου και διανυκτερεύουμε.

4Η ΗΜΕΡΑ: ΑΪΒΑΛΙ - ΤΡΟΙΑ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ. 670 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ.
Μετά το πρόγευμά μας, παίρνουμε το δρόμο της επιστροφής. Ανηφορίζοντας, παρεκκλίνουμε λίγο του δρόμου κι επισκεπτόμαστε τον αρχαιολογικό χώρο της Τροίας. Από το λόφο του Χισαρλίκ, ζωντανεύουν στο μυαλό, στη φαντασία μας, το έπος της Ομήρου Ιλιάδας. Συνεχίζουμε μπαίνοντας στην πόλη του Τσανάκκαλε, όπου έχουμε ελεύθερο χρόνο για μεσημεριανό. Και περνώντας από τη γέφυρα των Δαρδανελίων, περνάμε από την Ασία στην Ευρώπη και μετά τις συνοριακές διατυπώσεις, συνεχίζουμε για Θεσσαλονίκη, όπου φθάνουμε το βράδυ, γεμάτοι όμορφες αναμνήσεις από το ταξίδι μας.

Φωτογραφίες

Κάνε κράτηση τώρα

Στοιχεία Επικοινωνίας

Λίγα λόγια για εμάς

Η εταιρεία μας αποτελείται από καταξιωμένα στελέχη στο χώρο του τουρισμού αλλά και τον ηλεκτρονικών υπηρεσιών .
Οι ιδιοκτήτες της στο παρελθόν έχουν εργαστεί σε διευθυντικές θέσεις μεγάλων τουριστικών οργανισμών και πλαισιώνονται από συνεργάτες με πολυετή πείρα σε θέματα οργάνωσης και  υπηρεσιών, αναγνωρισμένους για το ήθος, τη συνέπειά τους, αλλά πάνω από όλα για τις άρτιες γνώσεις τους στο αντικείμενο του τουρισμού.